Wydarzenia Wystawy

111 talentów, które są przyszłością przemysłów kreatywnych

111 talentów, które są przyszłością przemysłów kreatywnych
111 talentów, które są przyszłością przemysłów kreatywnych Przyjdź na Wystawę MUST SEE Wernisaż Wystawy MUST SEE odbędzie się już w niedzielę, 10 lutego 2019 roku,

111 talentów, które są przyszłością przemysłów kreatywnych
Przyjdź na Wystawę MUST SEE

Wernisaż Wystawy MUST SEE odbędzie się już w niedzielę, 10 lutego 2019 roku, w Centrum Kreatywności Targowa przy ul. Targowej 56. W jednym miejscu pokażemy 111 prac, pomysłów i projektów młodych twórców, reprezentujących 18 kategorii związanych z reklamą, fotografią, ilustracją, designem, video, modą, dźwiękiem i nowymi technologiami. Projekty zostały wyselekcjonowane w czasie Przeglądu See&Say, przez 60 ekspertów i praktyków branży kreatywnej, spośród 600 zgłoszeń.

MUST SEE daje możliwość zobaczenia starannie wyselekcjonowanych projektów, które nigdy wcześniej nie były prezentowane. Warto przyjść na wystawę po przeglądzie See&Say aby poznać przyszłe nazwiska polskiej grafiki i ilustracji. Wiem, że rozmawiałam z samymi ambitnymi osobami, przed którymi świat stoi otworem. Poznałam osoby, których portfolia będę polecać dyrektorom kreatywnym, agentom i kuratorom wystaw. Wierzę, że każdego zaskoczy ta wybuchowa mieszanka świeżej krwi – mówi Ola Niepsuj, jedna z ekspertek przeglądu.

Przegląd See&Say odbył się już po raz szósty. Młodzi twórcy mogli zgłosić swoje prace w 18 kategoriach takich jak ilustracja, fotografia, product design, creative technology, gra, audio, video czy moda. Pełna lista kategorii znajduje się pod adresem https://seesay.pl/kategorie/. Projekty, które będzie można zobaczyć na Wystawie MUST SEE zostały wyłonione z 600 zgłoszeń, przez 60 najlepszych ekspertów i praktyków. Wśród nich możemy znaleźć między innymi: fotografki Magdę Wunsche i Agę Samsel, ilustratorów Olę Niepsuj i Pawła Jońcę, projektów Edgara Bąka, Mamastudio i UVMW, właścicielkę marki modowej KAS KRYST czy ekspertów technologicznych Adama Badowskiego z CD Projekt RED i Krzysztofa Golińskiego z PanGeneratora.
Wernisaż Wystawy MUST SEE odbędzie się 10 lutego, o godz. 19:00 w Centrum kreatywności Targowa, ul. Targowa 56, prace będzie można oglądać do 24 lutego w godzinach 7:00 – 21:00.
Więcej szczegółów na wydarzeniu: https://www.facebook.com/events/372926029951662/

A to już wiesz?  Kolekcja Agnieszki Osieckiej

Organizatorem wystawy MUST SEE jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Klub Twórców Reklamy.
Partnerzy: Miasto Stołeczne Warszawa, Stowarzyszenie Autorów ZAiKS, Drukomat.pl, Wacom Saatchi&Saatchi IS, Upright Music, Rent Design, LiquidThread, Dcode Media powered by Shutterstock, Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej, Klub Agencji Eventowych, Świat Eventów, Somersby, CD Projekt RED, Arcus, Kyocera, LG.
Projekt Wystawy: 2HB studio, UVMW
Patroni Medialni: Label, K Mag, Nowy Marketing, AMS, Chilli Zet, Art.info
Patronaty Uczelni: ASP Gdańsk, ASP Kraków, ASP Katowice, Akademia Sztuki w Szczecinie, ASP Wrocław, ASP Łódź, Szkoła Mistrzów Reklamy, School of Form Uniwersytet Humanistyczny SWPS, Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych, ASP Warszawa – Wydział Sztuki Nowych Mediów.

*****
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zostało założone w 1997 r. Organizacja zrzesza firmy, które tworzą efektywną komunikację marketingową, jest to obecnie 116 podmiotów: agencje full service, domy mediowe, agencje brand design, interaktywne, eventowe, ambientowe i domy produkcyjne. Jednym z głównych zadań SAR jest promocja oraz animacja środowiska reklamowego w Polsce oraz tworzenie warunków do wymiany doświadczeń i pomysłów pomiędzy podmiotami działającymi na rynku. Ponadto działalność SAR koncentruje się na tworzeniu, wdrażaniu i popularyzowaniu standardów przetargowych, dobrych praktyk biznesowych, prowadzeniu szkoleń, seminariów i edukowaniu kadr, a także na badaniach rynkowych. Oprócz tego SAR wraz Polską Konfederacją Pracodawców Prywatnych (Związek Mediów i Reklamy) prowadzi lobbing wokół prawa reklamy. Stowarzyszenie jest organizatorem wyznaczających standardy reklamowe konkursów i związanych z nimi konferencji: Effie Awards, Innovation Award i KTR. Od 1999 r. SAR jest członkiem European Advertising Agencies Association (EAAA), obecnie European Association of Communications Agencies (EACA). Oprócz tego współpracuje z międzynarodowymi stowarzyszeniami reklamy, tj. EACA, IPA, ADC*E. W Polsce SAR jest przedstawicielem międzynarodowego konkursu Cannes Lions oraz kreatywnej platformy medialnej Shots. www.sar.org.pl

A to już wiesz?  Brodka w poszukiwaniu wschodzących gwiazd

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy