Wiadomości branżowe

Codzienne przyjemności smakują lepiej z Lay?s

Codzienne przyjemności smakują lepiej z Lay?s
FANI LAY?S + XAWERY ŻUŁAWSKI = NIEPOWTARZALNY SPOT MARKI ? Premiera unikalnego spotu Lay?s ? Po raz pierwszy marka skorzystała z idei crowdsourcingu* przy tworzeniu

FANI LAY?S + XAWERY ŻUŁAWSKI =
NIEPOWTARZALNY SPOT MARKI

? Premiera unikalnego spotu Lay?s
? Po raz pierwszy marka skorzystała z idei crowdsourcingu* przy tworzeniu spotu reklamowego, zapraszając swoich fanów do pokazania, jak smakują codzienne przyjemności z Lay?s

Warszawa, 23 kwietnia 2014 r. ? W dniu dzisiejszym o godzinie 11.00 na stronie www.lays.pl odbędzie się premiera wyjątkowego spotu marki Lay?s, który zmontował Xawery Żuławski, znany polski reżyser i scenarzysta. Jest to niepowtarzalny spot, gdyż do jego powstania przyczyniło się 135 reżyserów ? fanów Lay?s, którzy zdecydowali się wziąć udział w organizowanym przez markę konkursie ?Codzienne przyjemności smakują lepiej z Lay?s?.

?Lay?s od dawna nawiązuje dialog z konsumentami ? jest to element naszej komunikacji. Do tej pory prosiliśmy ich o współtworzenie smaków chipsów, organizując takie akcje, jak ?Wymyśl swój smak? czy ?Zostań jurorem?. Tym razem poszliśmy o krok dalej ? chcieliśmy zrozumieć, jak konsumenci odczytują ideę ?Lepiej z Lay?s?. Poprosiliśmy więc ich, aby pokazali nam, co oznacza dla nich hasło ?Codzienne przyjemności smakują lepiej z Lay?s? poprzez stworzenie 30-sekundowych filmów? ? powiedziała Anna Bielecka-Bochenko, Senior Brand Manager Lay?s. ?Efekt akcji przeszedł nasze najśmielsze oczekiwania, nie tylko pod kątem ilości nadesłanych filmów, ale przede wszystkim ich wysokiej jakości. Chcielibyśmy gorąco podziękować naszym konsumentom za zaangażowanie i zaufanie, jakim obdarzają markę Lay?s i zaprosić do obejrzenia naszego wspólnego dzieła ? jest naprawdę wyjątkowe!? ? dodała Anna Bielecka-Bochenko.

Xawery Żuławski po obejrzeniu nadesłanych spotów powiedział: ?Filmów przyszło bardzo wiele, co bardzo mnie zaskoczyło. Zobaczyliśmy zarówno filmy absolutnie amatorskie, jak i bardzo profesjonalne. Przyznam, że większość spotów była intrygująca, to znaczy, że niektóre wyróżniały się odwagą, a inne na przykład estetyką. Wybierając najlepszy spot, oceniałem przede wszystkim pomysł oraz czy film mnie ujął. Udział w projekcie Lay?s był dla mnie ciekawym doświadczeniem?.

A to już wiesz?  Mistrzowie Polski z Kraśnika gospodarzami Turnieju Piłki Nożnej SOS Wiosek Dziecięcych o puchar przechodni Dyrektora Krajowego

W grudniu 2013 roku marka Lay?s wraz z firmą MillionYou, największą w Polsce platformą crowdsourcingową łączącą talenty kreatywnych społeczności z wiodącymi markami, zaprosiły konsumentów do udziału w niecodziennym konkursie polegającym na stworzeniu filmów pokazujących, że ?Codzienne przyjemności smakują lepiej z Lay?s?. Z wybranych filmów nadesłanych przez fanów marki reżyser Xawery Żuławski zmontował spot, który został udostępniony na stronie www.lays.pl, profilu Lay?s na Facebook www.facebook.com/Layspl oraz kanale marki na YouTube www.youtube.com/laysnews.
?Projekt Lay?s kręcił się wokół wielu różnorodnych emocji, dlatego tworząc spot chciałem opowiedzieć historię, która nie tylko trafi do grupy docelowej marki, ale jednocześnie będzie pełna życia, szaleństwa i uczuć, którymi podzielili się z nami fani Lay?s w swoich filmach? ? dodał Xawery Żuławski.
W ramach konkursu, który trwał od 17 grudnia 2013 roku do 19 stycznia 2014 roku, nadesłano 156 filmów, które można obejrzeć na stronie www.millionyou.com/lays. Spośród nich jury, w skład którego weszli Xawery Żuławski oraz przedstawiciele Lay?s i MillionYou, wybrali najlepszy film oraz aż 11 wyróżnili nagrodami. Dodatkowo także konsumenci wybrali trzy, według nich najciekawsze filmy, które zostały uhonorowane nagrodami publiczności.

* Słowo crowdsourcing to neologizm powstały z połączenia angielskich wyrazów ?crowd? (tłum) i ?outsourcing? (korzystanie
z zasobów zewnętrznych). Proces ten wywodzi się z sektora otwartej innowacji i opisuje outsourcing zadań i procesów twórczych do użytkowników Internetu. Na całym świecie crowdsourcing znalazł już zastosowanie m.in. przy budowie miast, tworzeniu prawa
i posuwaniu do przodu zaawansowanych badań medycznych.

Kadry ze spotow Lay's 01-001-2014-04-23 _ 17_40_30-75

Kadry ze spotow Lay's 02-002-2014-04-23 _ 17_40_30-75

Kadry ze spotow Lay's 03-003-2014-04-23 _ 17_40_30-75

Kadry ze spotow Lay's 04-004-2014-04-23 _ 17_40_30-75

Kadry ze spotow Lay's 05-005-2014-04-23 _ 17_40_30-75

Kadry ze spotow Lay's 06-006-2014-04-23 _ 17_40_30-75

Kadry ze spotow Lay's 07-007-2014-04-23 _ 17_40_30-75

Kadry ze spotow Lay's 08-008-2014-04-23 _ 17_40_30-75

Kadry ze spotow Lay's 09-009-2014-04-23 _ 17_40_30-75

Kadry ze spotow Lay's 10-010-2014-04-23 _ 17_40_30-75

________________________________________
O firmie PepsiCo
PepsiCo jest światowym liderem w produkcji artykułów spożywczych i napojów ze średniorocznym przychodem netto sięgającym nawet 65 mld dolarów. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada 22 różne linie produktów,
z których każdy generuje w ciągu roku sprzedaż detaliczną na poziomie ponad miliarda dolarów. Nasze główne przedsiębiorstwa ? Quaker, Tropicana, Gatorade, Frito-Lay oraz Pepsi-Cola ? wytwarzają również setki innych pożywnych, smacznych artykułów żywnościowych i napojów, które są uwielbiane przez konsumentów na całym świecie. Wszystkich pracowników PepsiCo łączy wyjątkowe zaangażowanie w sprawy zrównoważonego rozwoju. Realizując hasło ?Performance with Purpose?, staramy się oferować szeroki wybór wysokiej jakości produktów, ograniczając przy tym wpływ na środowisko naturalne, redukując zużycie wody, energii oraz ilość opakowań,
a także zapewniając znakomite warunki pracy naszym współpracownikom, szanując, wspierając i inwestując
w rozwój społeczności lokalnych, gdzie działamy.

A to już wiesz?  O czym dzisiaj marzy Polka?

Więcej informacji nt. PepsiCo jest dostępnych na globalnej stronie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy