Aktualności Film LIFESTYLE

Kampania wizerunkowa stacji TNT – Twoje życie. Twoja historia. Twoje TNT

Kampania wizerunkowa stacji TNT – Twoje życie. Twoja historia. Twoje TNT
15 października br. ruszyła kampania wizerunkowa TNT pod hasłem „Twoje życie. Twoja historia. Twoje TNT”. Po trzech latach od uruchomienia kanału w Polsce, TNT stało się jedną z najchętniej wybieranych stacji

Data publikacji: 2018-10-19
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kampania wizerunkowa stacji TNT – Twoje życie. Twoja historia. Twoje TNT
Kategoria: LIFESTYLE, Film

15 października br. ruszyła kampania wizerunkowa TNT pod hasłem „Twoje życie. Twoja historia. Twoje TNT”. Po trzech latach od uruchomienia kanału w Polsce, TNT stało się jedną z najchętniej wybieranych stacji filmowych.

Kampania wizerunkowa stacji TNT – Twoje życie. Twoja historia. Twoje TNT LIFESTYLE, Film - 15 października br. ruszyła kampania wizerunkowa TNT pod hasłem „Twoje życie. Twoja historia. Twoje TNT”. Po trzech latach od uruchomienia kanału w Polsce, TNT stało się jedną z najchętniej wybieranych stacji filmowych.

15 października br. ruszyła kampania wizerunkowa TNT pod hasłem „Twoje życie. Twoja historia. Twoje TNT”. Po trzech latach od uruchomienia kanału w Polsce, TNT stało się jedną z najchętniej wybieranych stacji filmowych. Tej jesieni widzowie będą mogli zobaczyć klasyczne hollywoodzkie produkcje oraz nowe, autorskie seriale.

Tegoroczna kampania wizerunkowa TNT pokazuje magię kina, które jest blisko codziennych problemów każdego człowieka, a jednocześnie przenosi widza do zupełnie innego świata. W świecie filmów i seriali nawet krótka droga z pracy do domu staje się ekscytującą przygodą, gdzie ulicami przechadza się „Legalna blondynka”, przydomowy ogródek okupowany jest przez wrogie wojska, a żona gotująca obiad okazuje się być wampirzycą.

Spot nawiązuje do najbardziej znanych produkcji, które można oglądać na antenie TNT. Na naszym kanale każdy znajdzie coś dla siebie dzięki połączeniu klasycznych, lubianych hitów filmowych oraz autorskich, ciekawych seriali wyświetlanych tuż po ich światowej premierze. Cieszymy się, że przez te trzy lata od uruchomienia kanału udało się wypracować stabilną pozycję na polskim rynku oraz, że TNT stało się jedną z najchętniej wybieranych przez widzów stacji filmowych w Polsce – mówi Matthias Heinze, Vice President Commercial and General Manager Eastern Europe and Poland, Turner Broadcasting.

Nowa kampania wizerunkowa TNT obejmuje szereg działań w kinie, telewizji oraz przestrzeni miejskiej. Informacje pojawią się również w prasie, internecie oraz social mediach, między innymi w serwisach YouTube i Google, na największych portalach filmowych i lifestyle’owych oraz w piątkowych dodatkach telewizyjnych do gazet. Za kreację spotu odpowiada Turner Broadcasting System.

A to już wiesz?  WŁODI - SPOTKANIE AUTORSKIE - ŁÓDŹ

W najbliższych miesiącach widzowie TNT wzruszą się podczas oglądania najpiękniejszych dramatów, przeżyją chwile grozy przy horrorach oraz poczują dreszczyk emocji śledząc losy bohaterów filmów sensacyjnych. Nie zabraknie również propozycji dla fanów seriali. Najważniejszą jesienną premierą będzie drugi sezon produkcji „4 Blocks”. Akcja serialu rozgrywa się we współczesnym Berlinie, gdzie arabska rodzina wplątana jest w mafijne porachunki. Kto przejmie stery i zatroszczy się o interesy klanu? Dowiemy się już w listopadzie. Jesień na TNT to również nowe cykle tematyczne i kolejne, niezapomniane produkcje filmowe, pośród których znajdą się między innymi „RoboCop”, „Rybka zwana Wandą”, „Wall Street”, „Rain Man”, „Helikopter w ogniu”, „Dystrykt 9” czy „Punisher”.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Kampania wizerunkowa stacji TNT – Twoje życie. Twoja historia. Twoje TNT LIFESTYLE, Film - 15 października br. ruszyła kampania wizerunkowa TNT pod hasłem „Twoje życie. Twoja historia. Twoje TNT”. Po trzech latach od uruchomienia kanału w Polsce, TNT stało się jedną z najchętniej wybieranych stacji filmowych.
Hashtagi: #LIFESTYLE #Film

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy